3 Voedingstips om van je after lunch dip af te komen

Yes lunchpauze! Eindelijk, want je hebt trek. Je luncht en gaat weer aan de slag. En dan komt ie ... die after lunch dip. 3 tips hoe je hier vanaf kunt komen!

3 Voedingstips om van je after lunch dip af te komen

Yes, het is lunchpauze, eindelijk, want je hebt eigenlijk al een tijdje trek. Je werkt je welverdiende lunch naar binnen, blijft nog even na kletsen met collega’s of je gezin en dan moet je weer aan de slag. Maar na een halfuurtje ofzo slaat hij toe…die vervelende after lunch dip. Je voelt jezelf moe worden, kunt je ogen maar lastig openhouden en voelt je futloos. Heel vervelend, want de (werk)dag is nog niet voorbij en je moet nog veel doen. Hoewel veel mensen hier last van hebben is het niet iets wat je hoeft te accepteren, of ‘wat er gewoon bij hoort’. Je kunt hier prima vanaf komen (geloof me, ik ben ervaringsdeskundige ;-)).

Lees er meer over artikel

- Karlijn

Geplaatst op vrijdag 10 maart 2017.

Over Voeding is kracht

Dit bericht is geschreven door Voeding is kracht. Het bedrijf valt onder geneeskunde uit Haarlem. Trefwoorden van Voeding is kracht uit Haarlem : voedingsadvies, Orthomoleculaire therapie, Orthomoleculair therapeut, gezonde leefstijl, chronische klachten, aanpakken oorzaak, persoonlijke behandeling, insuline resistentie, bloedsuiker problemen, gezond eten, gezond afvallen, gezonde voeding, blijvend afvallen, Momentum, bloedsuikerproblemen, bloedsuikerschommelingen, weinig energie, vermoeidheid.

Lees meer over Voeding is kracht.